Bekijk veelgestelde vragen

Op welke datums kan ik arriveren?

Deze aanbieding is geldig voor de mogelijke aankomstdata in de periode van 2 t/m 24 mei 2022 en 1 september t/m 19 oktober 2022. Aankomst is zowel doordeweeks als in het weekend mogelijk.


Waar kan ik de beschikbaarheid zien?

Voor deze aanbieding is een beperkt aantal blokhutten beschikbaar per aankomstdatum. Bekijk de actuele beschikbaarheid via www.touchreizen.nl.


Wat is uiterlijke boekingsdatum?

Uiterste boekings- en verzilverdatum: 28 februari 2022.


Vanaf welke leeftijd kan ik een boeking plaatsen?

Per boeking dient minimaal 1 reiziger 18 jaar of ouder te zijn. De hoofdboeker hoeft geen onderdeel te zijn van het reisgezelschap. De hoofdboeker moet wel 18 jaar of ouder zijn.


Wie moet ik opgeven bij de boeking?

Geef bij boeking alle personen van je reisgezelschap op, zodat je bij aankomst voor iedereen in je reisgezelschap de 3-daagse entreetickets ontvangt. Ter plaatse kunnen geen personen meer aan de boeking worden toegevoegd.


Mag ik een baby meenemen?

Per blokhut mag één kind t/m 2 jaar, welke nog 2 jaar is op de dag van aankomst, gratis worden meegenomen bovenop het maximaal aantal personen van het gekozen arrangement (4 of 6). Dit kind mag ongeregistreerd mee en hoeft niet opgegeven te worden bij de boeking.


Hoe kan ik een kinderbed aanvragen?

Een kinderbedje (voor kinderen t/m 2 jaar) kun je aanvragen tijdens het boeken van je verblijf. Ben je vergeten een kinderbed te selecteren? Ga dan naar www.touchreizen.nl en log opnieuw in met je unieke voucher code. In het overzicht waar je de gegevens van de reizigers invult kun je het kinderbedje aanvinken. Rond de boeking opnieuw af. Er wordt automatisch een nieuwe boekingsbevestiging verstuurd. Controleer of in de bevestigingsmail staat dat je een kinderbed aan hebt gevraagd. Per blokhut kun je maximaal 1 kinderbed aanvragen.


Let op: het aanvragen van een kinderbed is mogelijk t/m 30 dagen voor aankomst.


Wat is er inbegrepen in mijn arrangement?

Alle vouchers zijn inclusief: reserveringskosten, bedlinnen, handdoeken en toeristenbelasting, toegang tot beide Disney® Parken, alle attracties en shows, Extra Magic Time, ontbijtpakket voor alle reizigers vanaf 3 jaar (op dag 2 en 3), parkeren bij je blokhut en bij de Disney Parken en wifi bij Disney’s Davy Crockett Ranch.


Op welk type blokhut is de aanbieding van toepassing?

De aanbieding is geldig voor de Trapper blokhutten, op basis van beschikbaarheid, op het moment van reserveren zoals aangegeven in het reserveringsysteem.


Is ontbijt inbegrepen?

Het arrangement is op basis van logies en ontbijt. Andere maaltijden zijn niet inbegrepen.


Gelden er uitzonderingen?

Voor deze aanbieding geldt een minimum aantal boekingen per aankomstdatum. Indien de reis niet doorgaat omdat het minimum aantal boekingen niet is bereikt, kun je bij beschikbaarheid een alternatieve datum in dezelfde prijscategorie uitkiezen of je reis annuleren met een volledige terugbetaling.


Reizen

Hoe ontvang ik mijn entreetickets?

Je ontvangt de tickets voor beide Disney Parken op vertoon van de boekingsbevestiging (ontvangen in de bevestigingse-mail na boeking) bij de receptie van Disney’s Davy Crockett Ranch.


Welke documenten moet ik meenemen naar Disney?

Om toegang tot de accommodatie te verkrijgen en de entreetickets te ontvangen dien je op de dag van aankomst de boekingsbevestiging te laten zien die je na het afronden van de boeking hebt verkregen. Een reiziger (welke minimaal 18 jaar is op de dag van aankomst) verkrijgt op vertoon van de boekingsbevestiging en een geldig paspoort de entreetickets en de overige benodigde documenten.


Hoe laat kan ik mijn entreetickets ophalen?

Je kunt aankomen op elk moment op de dag van aankomst om de entreetickets op te halen. De receptie van Disney’s Davy Crockett is 24 uur per dag geopend.


Vanaf hoe laat kan ik intrekken in mijn blokhut op de dag van aankomst?

De blokhut is beschikbaar vanaf 16 uur op de dag van aankomst.


Hoe laat moet ik mijn blokhut verlaten bij het vertrek?

De blokhut dient verlaten te worden vóór 11 uur op de dag van vertrek.


Parkeren en Vervoer

Moet ik betalen om te kunnen parkeren?

Parkeren is inbegrepen in de prijs, zowel op de Davy Crockett Ranch als bij de Disney Parken. Er is één parkeerplaats beschikbaar bij de blokhut. Overige auto's kunnen kosteloos op de centrale parkeerplaats op de ranch geparkeerd worden.


Is er openbaar vervoer tussen de Davy Crockett Ranch en de Disney Parken?

Er is geen shuttle service tussen de Disney Parken van de Davy Crockett Ranch. Vervoer naar de Disney Parken is op eigen gelegenheid. Parkeerkosten bij de Disney Parken zijn ook inbegrepen in de prijs (voor alle auto's). Hier hoeft niet extra voor betaald te worden.


Is de Davy Crockett Ranch met het openbaar vervoer te bereiken?

De Disney’s Davy Crockett Ranch is alleen per auto bereikbaar.


Rolstoelvriendelijke Blokhut

Met hoeveel personen kan ik verblijven in een rolstoelvriendelijke blokhut?

In de rolstoelvriendelijke blokhutten kun je met maximaal 5 personen verblijven.


Kan ik een rolstoelvriendelijke blokhut reserveren?

Op de Disney’s Davy Crockett Ranch zijn rolstoelvriendelijke blokhutten beschikbaar. Het aantal hiervan is beperkt en kan daarom niet gegarandeerd worden. Aanvragen dienen per mail ingediend te worden via tickets@touchincentive.com. De beschikbaarheid kan pas worden gecontroleerd na de boeking. Mocht er geen rolstoelvriendelijke blokhut vrij zijn, dan wordt de boeking geannuleerd en de betaling gerestitueerd.


Wijzigen of Annuleren

Kan ik mijn aankomstdatum wijzigen?

Het wijzigen van de aankomstdatum is mogelijk tot 28 februari 2022 mits er sprake is van beschikbaarheid van een alternatieve aankomstdatum. Na 28 februari 2022 is het wijzigen van de aankomstdatum niet meer mogelijk en zijn de op dat moment van kracht zijnde wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van toepassing. Hieronder kun je lezen hoe je de aankomstdatum aan kunt passen.


Kan ik personen binnen mijn reisgezelschap toevoegen, wijzigen of verwijderen of mijn aankomstdatum wijzigen?

Wens je een wijziging aan te brengen in je boeking? Klik dan op de ‘Bewerk boeking’ button die je kunt vinden onder aan de boekingsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Via die link kun je opnieuw het boekingsproces doorlopen. Hier kun je nieuwe reizigers toevoegen of bestaande reizigers verwijderen, de huidige informatie aanpassen of van aankomstdatum wijzigen*. Rond de boeking opnieuw af. Zodra je de boeking opnieuw af hebt gerond wordt automatisch de aangepaste boekingsbevestiging verstuurd.


* Let op: het verwijderen van reizigers uit de boeking is mogelijk tot 7 dagen voor aankomst. Na deze periode is het verwijderen van het aantal personen niet meer mogelijk. Het wijzigen of toevoegen van reizigers is mogelijk tot 14 dagen voor aankomst. Na deze periode is het wijzigen of toevoegen van het aantal personen niet meer mogelijk. Het wijzigen van de aankomstdatum is mogelijk tot 28 februari 2022 mits er sprake is van beschikbaarheid van een alternatieve aankomstdatum. Na 28 februari 2022 is het wijzigen van de aankomstdatum niet meer mogelijk en zijn de op dat moment van kracht zijnde wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van toepassing.

Kan ik wisselen van een arrangement voor 4 personen naar een arrangement voor 6 personen, en vice versa?

Na het aanschaffen van een arrangement voor 4- of 6 personen is het niet mogelijk te wijzigen van arrangement en zijn na het afronden van de boeking de op dat moment geldende annuleringsvoorwaarden van kracht. Het is niet mogelijk meer reizigers toe te voegen dan is opgenomen binnen het aangeschafte arrangement, ook niet tegen bijbetaling. Heb je voor 4 personen een arrangement aangeschaft, dan is het niet mogelijk meer dan 4 personen aan deze boeking toe te voegen.


Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het annuleren van mijn reis?

In het geval van een gedeeltelijke of volledige annulering zullen de volgende annuleringskosten in rekening worden gebracht:


  • Annulering tussen de bevestiging en 95 dagen voor aankomst; 25% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 94 en 45 dagen voor aankomst: 50% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 44 en 30 dagen voor aankomst: 75% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 29 en 0 dagen voor aankomst; 100% van het totaalbedrag

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Wens je de boeking te annuleren, en ga je akkoord met de annuleringsvoorwaarden? Neem dan contact op door een e-mail te sturen naar tickets@touchincentive.com en vermeldt daarbij de volgende informatie:


  • Het ‘Reserveringsnummer Touch Travel’, te vinden in de boekingsbevestiging die is verstuurd na te hebben geboekt via www.touchreizen.nl;
  • De aankomstdatum.

Overig

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn niet toegestaan in de blokhutten en ook niet in de parken.


Welke attracties en faciliteiten zijn er momenteel open?

Sommige restaurants, boetieks, zwembaden, faciliteiten, belevenissen, shows of evenementen zijn mogelijk niet beschikbaar of kunnen worden gewijzigd, afhankelijk van de ontwikkeling van de veiligheids- en gezondheidsmaatregelen en de aanwijzingen van de overheid of andere redenen (inclusief maar niet beperkt tot slechte weersomstandigheden of renovatie). Promotiematerialen laten de huidige operationele richtlijnen en veiligheids- en gezondheidsmaatregelen (zoals het verplicht dragen van een mondkapje voor gasten vanaf 6 jaar en afstandsmaatregelen) niet zien. Gasten van 16 jaar en ouder moeten, in overeenstemming met de richtlijnen van de Franse overheid, een vaccinatie- of herstelbewijs (passe vaccinal) tonen om toegang te krijgen tot Disneyland Paris. Gasten van 12 t/m 15 jaar moeten een vaccinatie-, herstel- of testbewijs (passe sanitaire) tonen om toegang te krijgen tot Disneyland Paris. Deze regels zijn niet van toepassing voor kinderen t/m 11 jaar.


Bekijk onze gezondheidsmaatregelen voor meer informatie over de passe vaccinal en passe sanitaire.


Gezien de huidige situatie en de laatste maatregelen van de Franse overheid, is ons aanbod aangepast.


Kijk op DisneylandParis.com welke attracties en faciliteiten tijdens jouw bezoek geopend zijn.